Translate

۱۴۰۱ آذر ۱۷, پنجشنبه

پلمپ ۶۸ واحد صنفی به دلیل شرکت در اعتصابات سراسری

 

خبرگزاری هرانا – روز چهارشنبه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از پلمب ۶۸ واحد صنفی به دلیل شرکت در اعتصابات توسط اداره اماکن و اتاق اصناف در شهر های بوشهر و گناوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی احتماعی استانداری بوشهر از پلمب ۶۸ واحد صنفی در شهرهای بوشهر و گناوه در پی اعتصابات سراسری خبر داد.

اکبر پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در این خصوص مدعی شد: “با مصوبه شورای تامین استان بوشهر و با حکم قضایی، ۶۸ واحد صنفی در شهرهای بوشهر و گناوه که در پی فراخوان ضد انقلاب اقدام به تعطیلی مغازه خود کرده بودند، پلمب شدند.”

بر اساس گفته های اکبر پورات، شامگاه روز چهارشنبه، ۵۴ واحد صنفی متحصن در شهر بوشهر توسط اداره اماکن و اتاق اصناف و ۱۴ واحد صنفی در شهر گناوه نیز توسط این نهادها پلمب شده است.

علاوه بر این، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در این خصوص افزود: کسبه های متحصن ضمن محرومیت از معافیت مالیاتی، پروانه کسب آن ها باطل شده و حساب های بانکی مرتبط با مغازه مسدود و در نهایت محل کسب آنها پلمب می شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...