Translate

۱۴۰۱ آذر ۳۰, چهارشنبه

فقدان ایمنی کار؛ مرگ و مصدومیت ۴ کارگر در شهرهای مختلف


  در سایه فقدان ایمنی و شرایط نامناسب کار، ۳ کارگر در شهرهای کاشان، اصفهان و یاسوج دچار حادثه شده و یکی از آنها جانش را از دست داد. همچنین یک کارگر زن که پیشتر در حادثه آتش سوزی در بروجن مصدوم شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده، جان باخت. به علاوه طی هشت ماه گذشته در استان گلستان به دلیل حوادث کار، ۱۸ کارگر فوت کرده و ۳۲۳ تن دیگر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، روز یکشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱، تعداد جان باختگان حادثه آتش سوزی مینی بوس حامل کارگران یکی از واحدهای تولیدی شهرستان بروجن مجموعا به ۵ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، هویت این جانباختگان، مقدس میرخانی، میترا بخشی زاده، خاطره رضایی، شهلا فرهادی، ۴۰ ساله و زهرا چراغی، ۳۰ ساله که به دلیل سوختگی بالای ۷۰ درصد جان باخت، عنوان شده است. هم اکنون، سه کارگر مصدوم در بیمارستان سوختگی اصفهان بستری هستند.

صبح روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱، مینی بوس حامل هشت کارگر زن یک سردخانه مواد غذایی در بروجن در محور نقنه به سمت دهاقان در استان چهارمحال بختیاری به همراه راننده خودرو به دلیل استفاده از پیک نیک برای ایجاد گرما دچار آتش سوزی شدند.

مرگ یک کارگر در کاشان

به گزارش ایرنا، سید مصطفی محتشمیان، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از مرگ یک کارگر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در شهر کاشان خبر داد.

سید مصطفی محتشمیان در این خصوص گفت: “امروز یک مورد مسمومیت با گاز منوکسید کربن در جاده قمصر نرسیده به شهرک ۲۲ بهمن در ساعت ۱۱:۴۲ به این سازمان گزارش شد و ماموران آتش نشانی پس از حضور در محل با پیکر بی جان مرد جوان ۲۰ساله مواجه شدند که بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن فوت کرده بود.”

بر اساس اظهارات محتشمیان، این کارگر به دلیل استفاده از زغال سنگ برای گرم کردن محل اسکان خود واقع در کارگاه نجاری، در اثر مسمومیت با مونوکسید کربن، پیش از رسیدن نیروهای امداد و نجات آتش نشانی و عوامل اورژانس جان خود را از دست داد.

مصدومیت یک کارگر در اصفهان

به گزارش مهر، عباس عابدی، سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ازمصدومیت یک کارگر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کشتارگاه مرغ جاده نایین اصفهان خبر داد.

بر اساس این گزارش، این کارگر به دلیل استفاده از زغال سنگ برای ایجاد گرما در اتاق کشتارگاه مرغ، بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شده و برای درمان فوری به بیمارستان فارابی منتقل شده است.

مصدومیت یک کارگر در یاسوج

به گزارش همشهری، یکی از کارکنان پمپ گاز سی ان جی واقع در جمعه بازار در حادثه انفجار پمپ گاز بنسنجان یاسوج دچار سوختگی شد.

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویر احمد، از انتقال این کارگر به مرکز درمانی خبر داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...