Translate

۱۴۰۱ آذر ۲۹, سه‌شنبه

ستار زارعی به ۴ ماه حبس محکوم شد


ستار زارعی، معلم ساکن خمینی شهر توسط دادگاه به ۴ ماه حبس محکوم شد. وی پیشتر در خردادماه امسال، در جریان اعتراضات سراسری معلمان بازداشت و با تودیع قرار وثیقه آزاد شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانال صنفی معلمان، ستار زارعی توسط دادگاه به حبس محکوم شد.

براساس این گزارش، دادگاه رسیدگی به اتهامات آقای زارعی در روز یکشنبه ۲۰ آذرماه برگزار شد. وی نهایتا توسط دادگاه به ۴ ماه حبس محکوم شد.

در این گزارش آمده است: “ستار زارعی پیشتر از طرف هیات تخلفات اداری احضار شده بودند و تاکنون هیچ حکمی از طرف این هیات صادر نشده است.”

آقای زارعی پیشتر در جریان اعتراضات معلمان در تاریخ ۲۶ خردادماه امسال، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از حضور در دادگاه به قید وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شده بود.

لازم به ذکر است؛ روز پنجشنبه ۲۶ خرداد، در پی فراخوان شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران، معلمان و فرهنگیان شاغل و بازنشسته کشور در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ادارات آموزش و پروش بسیاری از شهرها دست به تجمع زدند. در این میان تجمعات معلمان شماری از فعالان صنفی بازداشت شدند.

هرانا پیشتر با انتشار گزارشی به جمعبندی اعتراضات معلمان و فرهنگیان کشور در روز پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه پرداخته بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...