Translate

۱۴۰۱ آذر ۳۰, چهارشنبه

نگار مسعودی به دادسرای اوین احضار شد


 – نگار مسعودی، عکاس و مستندساز، به شعبه ۲ دادسرای اوین احضار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، نگار مسعودی، عکاس و مستندساز، به دادسرای اوین احضار شد.

براساس این گزارش، خانم مسعودی باید در شعبه ۲ بازپرسی دادسرای اوین حضور یابد.

در این گزارش به زمان دقیق و دلایل احضار این شهروند اشاره نشده است.

نگار مسعودی در تاریخ ۸ آبان‌ماه ۹۹، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه موسوم به بند ۲ الف زندان اوین منتقل شد. او نهایتا در تاریخ ۲۰ دی‌ماه با تودیع قرار وثیقه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات این شهروند، روز یکشنبه ۲۶ دی‌ماه، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری برگزار شد و نگار مسعودی از بابت اتهامات “اقدام علیه امنیت ملی و فعالیت علیه نظام” به تحمل ۴ سال و ٨ ماه حبس تعزیری و از بابت اتهام تشویق به فساد و فحشا به پرداخت ٨٠ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد. دادگاه با استناد به بند ب ماده ۶ قانون مصوبه هیئت وزیران، حبس قابل اجرا را مناسب ندانسته و وی را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

وی اواخر فروردین سال جاری به واحد اجرای احکام دادسرای اوین احضار شد.

خانم مسعودی اواخر شهریور سال گذشته نیز، طی ابلاغیه ای جهت اخذ آخرین دفاعیات در خصوص اتهامات “فعالیت تبلیغی علیه نظام و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی” به دادسرای اوین احضار شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...