۱۴۰۱ آذر ۲۷, یکشنبه

فقدان ایمنی کار؛ مرگ ۲ کارگر در بروجن و اصفهان


 – طی روزهای اخیر، در سایه فقدان ایمنی و شرایط کار، یک پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان در اثر حادثه ای جان باخت. همچنین یک کارگر زن که پیشتر در حادثه آتش سوزی در بروجن مصدوم شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد، امروز یکشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱، فرماندار بروجن از افزایش شمار جان باختگان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران یکی از واحدهای تولیدی شهرستان بروجن به چهار نفر خبر داد.

فتاح کرمی، اظهار داشت: “اکنون چهار مصدوم دیگر این حادثه در بیمارستان سوانح و سوختگی بستری هستند”.

صبح روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱، مینی بوس حامل هشت کارگر زن یک سردخانه مواد غذایی در بروجن در محور نقنه به سمت دهاقان در استان چهارمحال بختیاری به همراه راننده خودرو به دلیل استفاده از پیک نیک برای ایجاد گرما دچار آتش سوزی شدند.

پیشتر معاون درمان بیمارستان موسی کاظم اصفهان از جان باختن ۳ کارگر و مصدومیت ۵ تن دیگر در این حادثه خبر داده بود.

مرگ یک پرسنل اورژانس در اصفهان

به گزارش تسنیم، روز یکشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱، یک پرسنل اورژانس پیش‌ بیمارستانی استان اصفهان به دلیل سانحه تصادف جان باخت.

عباس عابدی، سخنگو سازمان اورژانس استان اصفهان در این خصوص گفت: “یکی از آمبولانس‌ها که متعلق به انارک بوده است در نزدیکی نایین از قسمت راننده به پشت یک تریلر برخورد می‌کند و راننده دچار آسیب شدید می‌شود.”

وی افزود: “سعید عظیمی، راننده اورژانس، طی این حادثه دچار خونریزی شدید شده و پس از انتقال به بیمارستان حشمتیه نایین در اتاق عمل به دلیل ایست قلبی و تنفسی جان خود را از دست داد.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر