Translate

۱۴۰۱ آذر ۲۸, دوشنبه

ساناز رضوی فرد به ۴ ماه حبس و ۳۴ ضربه شلاق محکوم شد


 – ساناز رضوی فرد، شهروند اهل بهبهان به صورت غیابی توسط شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو این شهرستان به ۴ ماه حبس تعزیری و تحمل ۳۴ ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ساناز رضوی فرد، شهروند اهل بهبهان به حبس و تحمل ضربات شلاق محکوم شد.

شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو شهرستان بهبهان این شهروند را از بابت اتهام “اخلال در نظم عمومی از طریق بازداشتن عموم از کسب کار و سلب آسایش عموم و تعرض به افراد” به صورت غیابی به ۴ ماه حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و تحمل ۳۴ ضربه شلاق محکوم کرد.

خانم رصوی فرد روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه در جریان اعتراضات سراسری بازداشت و ابتدا به زندان سپیدار اهواز و سپس و به زندان بهبهان منتقل شده بود.

در رابطه با اعتراضات سراسری ۱۴۰۱

بازداشت مهسا امینی زن جوان ۲۲ ساله به بهانه بدحجابی توسط پلیس امنیت اخلاقی و سپس جان باختن او در زمان بازداشت به موج گسترده ای از اعتراضات سراسری در ایران دامن زد. معترضان در طولانی ترین اعتراض سراسری-پیوسته در عمر جمهوری اسلامی، با شعار محوری “زن، زندگی، آزادی” از ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ در اعتراض به عملکرد، قوانین و ساختار حکومت به خیابانها آمدند. هزاران بازداشت شده، صدها کشته و زخمی از جمله نتایج برخورد خشونت آمیز نهادهای امنیتی-انتظامی با معترضان است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...