Translate

۱۴۰۱ دی ۴, یکشنبه

فقدان ایمنی کار؛ مرگ دو کارگر در یزد و کوهرنگ


  در سایه فقدان ایمنی و شرایط نامناسب کار، دو کارگر در شهر یزد و شهرستان کوهرنگ دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، بخشدار بخش مرکزی بازفت، از مرگ یک کارگر در روستای گراب واقع در شهرستان کوهرنگ خبر داد.

امرالله قاسمی گفت: “دهانه تونل تنگ هونی در روستای گراب به علت بارش سنگین برف ریزش کرد”.

وی افزود: “بر اثر این حادثه نگهبان ۲۹ ساله بامداد سوم دی ۱۴۰۱ با شدت گرفتن بارش برف و ریزش دهانه تونل روی کانکس نگهبانی دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد”.

مرگ یک کارگر در یزد

به گزارش ایلنا، روز شنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱، یک تن از کارگران راه آهن گرمسار، به دلیل جراحات وارد شده در سانحه برخورد با لکوموتیو قطار جان باخت.

هویت این کارگر، مسعود رسایی، کارگر یک شرکت پیمانکاری در راه آهن ناحیه گرمسار، با ۳۵ سال سابقه کار که در آستانه بازنشستگی بود عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، دو لکوموتیو باری در خط ۳ طبرکوه در راه آهن یزد با یکدیگر برخورد کردند که در نتیجه این کارگر مجروح و جان خود را از دست داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...