۱۴۰۱ آذر ۲۷, یکشنبه

در پی وخامت حال؛ زیبا امیدی‌ فر به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد


 زیبا امیدی‌ فر، خبرنگار بازداشتی روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه، در پی وخامت حال و پایین بودن سطح هشیاری به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱، زیبا امیدی‌ فر، عضو تحریریه خبرگزاری کردپرس از بازداشتگاه حفاظت اطلاعات سپاه به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد.

بنابر این گزارش، انتقال خانم امیدی فر به بیمارستان در پی وخامت حال و پایین بودن سطح هشیاری وی صورت گرفته است.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: “زیبا امیدی‌ فر در سلول‌ های انفرادی حفاظت اطلاعات سپاه مورد شکنجه روحی و آزار و اذیت قرار گرفته و با سطح هشیاری پایین به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شده است.”

این خبرنگار روز پنجشنبه ۱۷ آذرماه توسط نیروهای امنیتی در قروه بازداشت و سپس جهت بازجویی به بازداشتگاه حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در سنندج منتقل شده بود.

در رابطه با اعتراضات سراسری ۱۴۰۱

بازداشت مهسا امینی زن جوان ۲۲ ساله به بهانه بدحجابی توسط پلیس امنیت اخلاقی و سپس جان باختن او در زمان بازداشت به موج گسترده ای از اعتراضات سراسری در ایران دامن زد. معترضان در طولانی ترین اعتراض سراسری-پیوسته در عمر جمهوری اسلامی، با شعار محوری “زن، زندگی، آزادی” از ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ در اعتراض به عملکرد، قوانین و ساختار حکومت به خیابانها آمدند. هزاران بازداشت شده، صدها کشته و زخمی از جمله نتایج برخورد خشونت آمیز نهادهای امنیتی-انتظامی با معترضان است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر