Translate

۱۴۰۱ دی ۹, جمعه

فقدان ایمنی کار؛ مرگ و مصدومیت ۳ امدادگر در اردبیل


 – در سایه فقدان ایمنی و شرایط نامناسب کار، ۱ امدادگر در پی واژگونی آمبولانس پایگاه امداد و نجات جان باخت و دو تن دیگر در این حادثه مصدوم شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، امروز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه ۱۴۰۱، واژگونی آمبولانس پایگاه امداد در اردبیل موجب مرگ و مصدویت ۳ امدادگر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: “تیم امداد و نجات پایگاه امداد و نجات‌ جاده‌ای «خروس لو» به عملیات امداد و نجات جاده‌ای در محور گرمی به بیله‌سوار اعزام شده بود که پس از انجام موفقیت آمیز آن ماموریت در هنگام بازگشت به پایگاه در ساعت ۱۳:۳۰ دچار واژگونی شد”.

وی در ادامه افزود: “این حادثه منجر به فوت آقاى «توفیق ویژه» و مصدومیت ۲ نجاتگر دیگر به نام های «توفیق تیماس» و «شایان اکرامی» شد”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قانون موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مصوب 30/05/1386با اصلاحات و الحاقات بعدي

  ماده واحده موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مشتمل بر يك مقدمه و سيزده ماده به شرح پيوست تصويب و ...