Translate

۱۴۰۱ دی ۲۹, پنجشنبه

اجرای حکم شلاق محمد محمدرضایی، نماینده سابق بیجار در مجلس شورای اسلامی


  روز شنبه ۲۴ دی‌، حکم ۴۰ ضربه شلاق محمد محمدرضایی، نماینده سابق بیجار در مجلس شورای اسلامی در زندان این شهرستان به اجرا درآمد. این در حالی است که کنوانسیون بین المللی حقوق مدنی و سیاسی صراحتا استفاده از مجازات های تحقیر آمیز و نافی کرامت انسانی مانند شلاق را ممنوع کرده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روزنامه مستقل، روز شنبه ۲۴ دی‌ ۱۴۰۱، حکم ۴۰ ضربه شلاق محمد محمد رضایی در زندان بیجار به اجرا در آمد.

فاطمه بهرامی همسر آقای محمد رضایی در این رابطه اعلام کرد: “همسرم که بخاطر مبارزه با زمین خواری توسط شاکیان خصوصی به ۵ سال حبس محکوم شده است، اکنون بیش از ۲ هفته است که در زندان بیجار برای تحمل کیفر زندانی شده است.”

به گفته خانم بهرامی “علیرغم وضع وخیم بیماری همسرش و همچنین نیاز آنی وی به عمل جراحی در اثر اعتصاب غذا، روز شنبه ۲۴ دی ماه در اجرای احکام زندان ۴۰ ضربه شلاق خورده است.”

محمد محمدرضایی، متولد سال ۱۳۳۷ در بیجار، نماینده این شهرستان در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قانون موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مصوب 30/05/1386با اصلاحات و الحاقات بعدي

  ماده واحده موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مشتمل بر يك مقدمه و سيزده ماده به شرح پيوست تصويب و ...