Translate

۱۴۰۱ بهمن ۵, چهارشنبه

کودک آزاری؛ مردی در شهر ری پسرخوانده پنج ساله خود را به قتل رساند


  روز دوشنبه دوازدهم دی ماه، یک مرد در شهرری پسرخوانده پنج ساله خود را به قتل رساند. متهم پس از بازداشت، توهم ناشی از مصرف مواد مخدر را انگیزه این اقدام عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، روز دوشنبه دوازدهم دی ۱۴۰۱، یک مرد در شهرری پسرخوانده پنج ساله خود را به قتل رساند.

بر اساس این گزارش، روز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱، پرسنل انتظامات بیمارستان شهدای هفتم تیر، پس از کشف جسد پسر بچه ۵ ساله در حاشیه این مرکز درمانی موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

تحقیقات پلیس آگاهی با دستور بازپرس کشیک دادسرای کهریزک نشان داد که “جسد پسر بچه ۵ ساله‌ اهل کشور افغانستان که بر اثر خفگی و ضرب و جرح شدید با (آجر) روی بدن او به قتل رسیده بود، جهت معاینات دقیقتر به پزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه نیز مشخص شد، مرد جوانی جسد این پسر بچه را جلوی بیمارستان رها کرده و متواری شده است.”

پس از انتقال جسد مقتول برای معاینات دقیقتر به پزشکی قانونی، هویت مادر این پسر بچه شناسایی شد. مادر کودک جان باخته عنوان کرد: “روز حادثه همسرم شیشه کشیده بود و مثل همیشه پرخاشگری می کرد، او در یک لحظه کنترل خود را از دست داد و ناگهان فرزندانم را زیر مشت و لگد گرفت که در ادامه این درگیری همسرم یکی از فرزندانم را با دستانش خفه کرد و سپس چند ضربه با آجر به کمر و سر او وارد کرد.”

در نهایت کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متهم به قتل را در یکی از روستاهای شیراز بازداشت و مرد جوان در اعترافات اولیه خود به قتل پسرخوانده ۵ ساله‌ اش به دلیل توهم ناشی از مصرف مواد مخدر اعتراف کرد.

 در این گزارش در مورد آخرین وضعیت متهم آمده است، “با دستور بازپرس دادسرای کهریزک، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...