Translate

۱۴۰۱ بهمن ۱۱, سه‌شنبه

مصدومیت سه کارگر در سایه فقدان ایمنی کار


  در سایه فقدان ایمنی و شرایط نامناسب کار، سه کارگر در تبریز و دزفول، طی حوادثی دچار مصدومیت شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، دو کارگر در تبریز بر اثر آتش سوزی در یک کارگاه شارژ کپسول گاز مایع، دچار مصدومیت شدند.

براساس این گزارش، یک باب کارگاه شارژ کپسول گاز مایع در سه راهی اهر پس از آتش‌سوزی و وجود شعله و حرارت بسیار زیاد در محیط، منجر به تخلیه گاز تعدادی از کپسول‌های گاز مایع شد.

در این حادثه دو نفر از افراد کارگاه مصدوم شدند که هر دو جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

مصدومیت یک کارگر در دزفول

به گزارش رکنا، حادثه آتش سوزی در یک تعمیرگاه موتورسیکلت در دزفول موجب مصدومیت یک کارگر شد.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: “روز یکشنبه ۹ بهمن ماه، در تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، آتش سوزی در یک واحد تجاری گزارش شد”.

روح الله بهشتی فرد افزود: “در این حادثه یک باب تعمیرگاه موتورسیکلت طعمه آتش شد و دست تعمیرکار موتورسیکلت دچار سوختگی شد”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قانون موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مصوب 30/05/1386با اصلاحات و الحاقات بعدي

  ماده واحده موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مشتمل بر يك مقدمه و سيزده ماده به شرح پيوست تصويب و ...