۱۴۰۱ بهمن ۲, یکشنبه

پرونده تعرض مربی فوتبال به ۱۵ کودک؛ مسئولان اداره ورزش خراسان رضوی احضار شدند


  در پی شکایت خانواده ۱۵ کودک از یک مربی باشگاه فوتبال در مشهد به دلیل آنچه “تعرض به فرزندانشان” عنوان کرده بودند، مسئولان اداره ورزش استان خراسا‌ن رضوی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد احضار شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، مسئولان اداره ورزش استان خراسا‌ن رضوی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد احضار شدند.

در این گزارش آمده است؛ “بدنبال دستور دادستان مشهد، امروز یکشنبه ۲ بهمن ماه، مسئولان اداره ورزش استان خراسان رضوی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد حاضر و جلسه ای در این خصوص برگزار خواهد شد.”

احضار این افراد، در پی شکایت خانواده ۱۵ کودک از یک مربی باشگاه فوتبال در مشهد به دلیل آنچه “تعرض به فرزندانشان” عنوان کرده بودند، صورت گرفته است.

آنها همچنین در اعتراض به این موضوع، در مقابل ساختمان هیات فوتبال خراسان رضوی دست به تجمع زدند که نهایتا پرونده ای در این خصوص در مراجع قضایی مشهد گشوده شد.

پیشتر این خانواده ها در این خصوص گفته بودند که “پس از تغییر رفتار فرزندانشان و پیگیری و بررسی محتوای گوشی تلفن همراه بازیکنان، متوجه می‌ شوند مربی این باشگاه آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.”

همچنین وزیر ورزش و جوانان در واکنش به این خبر گفته بود: “در صورت صحت گزارش‌ های رسیده، با عامل یا عاملان این اتفاق با قاطعیت برخورد خواهد شد”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر