۱۴۰۱ بهمن ۷, جمعه

پرونده تعرض مربی فوتبال به ۱۵ کودک؛ طرح شکایت علیه دو خبرنگار به دلیل رسانه ای کردن این خبر

 


دو خبرنگار اهل مشهد که پرونده تعرض مربی فوتبال به پانزده کودک را رسانه ای کرده بودند، با طرح شکایت متهم بر علیه خود مواجه شدند. چندی پیش، خانواده پانزده کودک از یک مربی باشگاه فوتبال در مشهد به دلیل آنچه “تعرض به فرزندانشان” عنوان کرده بودند، شکایت کردند. این موضوع توجه ویژه افکار عمومی را با خود به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد، دو خبرنگار اهل مشهد که پرونده تعرض مربی فوتبال به پانزده کودک را رسانه ای کرده بودند، با طرح شکایت متهم بر علیه خود مواجه شدند.و علیه این دو خبرنگار شکایتی را به ثبت رسانده است.

این مربی فوتبال، تمامی مطالب و اتهاماتی که طی چند وقت اخیر در خصوص وی مطرح شده است را “کذب” خوانده و علیه این دو خبرنگار شکایتی را به ثبت رسانده است.

وی همچنین گفته است: “چهل نفر از اولیای اعضای تیم فوتبال این باشگاه، در حمایت از باشگاه به هیات فوتبال استان مراجعه می‌ کنند”.

در این گزارش در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت خانواده های نگران آمده است: “قرار بود جلسه‌ ای با حضور متهم و خانواده این نوجوانان از طرف کمیته اخلاق فدراسیون برگزار شود، اما تا امروز خبری از این جلسه نیست. بعد از تایید و تکذیب‌ های اولیه، مهم‌ ترین تغییر در این پرونده سکوت همه طرف‌ های درگیر در ماجرا، سردرگمی خانواده‌ ها و پاسخگو نبودن هیات فوتبال مشهد به آنهاست.”

چندی پیش، خانواده ۱۵ کودک از یک مربی باشگاه فوتبال در مشهد به دلیل آنچه “تعرض به فرزندانشان” عنوان کرده بودند، شکایت کردند.

آنها همچنین در اعتراض به این موضوع، در مقابل ساختمان هیات فوتبال خراسان رضوی دست به تجمع زدند که نهایتا پرونده ای در این خصوص در مراجع قضایی مشهد گشوده شد.

در پی شکایت خانواده های نگران، خبرگزاری های رسمی از احضار مسئولان اداره ورزش استان خراسا‌ن رضوی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد خبر دادند.

با این وجود، دادستان مشهد در این رابطه مدعی شده است: «در مدارک و مستندات ارائه شده به دادسرا، تاکنون فرد یا افرادی مدعی تعرض جنسی نشده‌ ا‌ند و شکایتی تاکنون از سوی والدین بازیکنان در این خصوص در دستگاه قضایی مطرح نشده است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر