Translate

۱۴۰۱ بهمن ۱۷, دوشنبه

صدور قرار مجرمیت چهار تن از اعضای کانون صنفی معلمان استان بوشهر


  قرار جلب به دادرسی محمود ملاکی، عبدالرضا امانی‌فر، اصغر حاجب و محسن عمرانی، چهار تن از اعضای هیات مدیره کانون صنفی معلمان استان بوشهر صادر شد. این پرونده در پی شرکت این فعالین صنفی معلمان در جریان تجمع روز معلم برای آن ها گشوده شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانال شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، قرار جلب به دادرسی چهار تن از اعضای هیات مدیره کانون صنفی معلمان استان بوشهر صادر شد.

در این گزارش آمده است؛ بر اساس کیفرخواست صادره، محمود ملاکی، عبدالرضا امانی‌ فر، اصغر حاجب و محسن عمرانی با اتهامات “اقدام علیه امنیت داخلی، اخلال در نظم و آسایش عمومی و تمرد نسبت به مامورین حین انجام وظیفه” به دادگاه فراخوانده شده‌ اند.

این پرونده در پی حضور این فعالان صنفی معلمان در جریان تجمعات روز معلم سال جاری، علیه آنان گشوده شده است.

محمود ملاکی، عبدالرضا امانی‌فر، اصغر حاجب و محسن عمرانی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه امسال در پی اعتراض سراسری معلمان شاغل و بازنشسته سراسر کشور، توسط نیروهای امنیتی در بوشهر بازداشت شدند.

آقای ملاکی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه، آقای عمرانی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه، اصغر حاجب در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه و همچنین عبدالرضا امانی فر در تاریخ ۲ خردادماه، با تودیع قرار وثیقه، به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شدند.

در آذر ماه سال جاری آقایان ملاکی و عمرانی در خصوص این پرونده به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری بوشهر احضار شدند.

محمود ملاکی، روز شنبه ۲۶ آذرماه در ارتباط با اعتراضات سراسری توسط نیروهای امنیتی بازداشت و سپس به بند قرنطینه زندان بوشهر منتقل شد. اوایل بهمن ماه هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان بوشهر محمود ملاکی را به شش ماه انفصال از خدمات دولتی محکوم کرد.

محمود ملاکی آذرماه سال گذشته توسط دادگاه انقلاب بوشهر به دو سال ممنوعیت از تدریس و ۲۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده بود.

همچنین چندی پیش محسن عمرانی، به دلیل شرکت در اعتراضات صنفی توسط هیئت رسیدگی به تخلفات اداری این استان به کسر یک سوم فیش حقوقی خود به مدت ۶ ماه محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...