Translate

۱۴۰۱ بهمن ۱۳, پنجشنبه

شهرستان باخرز؛ مسمومیت غذایی سیزده دانش آموز را راهی بیمارستان کرد


 شب دوشنبه دهم بهمن ماه، سیزده دانش‌ آموز در یکی از مدارس شبانه روزی پسرانه در شهرستان باخرز، به دلیل مسمومیت غذایی به بیمارستان منتقل شدند. ۴ نفر از این دانش‌ آموزان پس ساعاتی ترخیص شدند و بقیه آنان تحت مراقبت قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شب دوشنبه دهم بهمن ۱۴۰۱، سیزده دانش‌ آموز در یکی از مدارس شبانه روزی پسرانه در شهرستان باخرز دچار مسمومیت شدند.

مدیر شبکه بهداشت و‌ درمان باخرز گفت: در ساعت ۲۳ شب گذشته تعداد ۱۳ دانش‌آموز با علائم مسمومیت به اورژانس بیمارستان باخرز منتقل و بلافاصله تحت مراقبت قرار گرفتند که پس از انجام اقدامات اولیه و آزمایشات مورد نیاز، تعداد ۴ نفر از این افراد پس از تثبیت وضعیت و بهبودی نسبی ترخیص و بقیه افراد نیز تحت مراقبت قرار گرفتند که حال همه این افراد مساعد است.

قاسم خالقی افزود: علت اولیه مسمومیت مصرف شیرینی و تداخل غذایی عنوان شده که نمونه‌های گرفته شده جهت بررسی دقیقتر به استان ارسال شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...