Translate

۱۴۰۱ بهمن ۱۵, شنبه

صدور حکم “بازنشستگی اجباری” برای ۹ استاد دانشگاه آزاد تهران


 – سوسن صفاوردی، علی‌ اکبر امینی، علیرضا رادمهر، حسین تفضلی، د‌ی‌ دخت صادقی، محمدعلی خسروی، ملک‌ تاج خسروی، بیژن نیری و (نام کوچک نامشخص) ساجدی، ۹ تن از اساتید دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، با صدور حکم «بازنشستگی اجباری» مواجه شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رویداد ۲۴، برای ۹ تن از اساتید دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، حکم «بازنشستگی اجباری» صادر شد.

هویت این اساتید “سوسن صفاوردی، علی‌ اکبر امینی، علیرضا رادمهر، حسین تفضلی، د‌ی‌ دخت صادقی، محمدعلی خسروی، ملک‌ تاج خسروی، بیژن نیری و (نام کوچک نامشخص) ساجدی” عنوان شده است.

در این گزارش به نقل از سوسن صفاوردی، یکی از اساتیدی که با حکم مذکور مواجه شده، آمده است: “سه‌ شنبه هفته پیش در جریان امتحانات ترم جاری، از دفتر رئیس دانشکده تماسی گرفته و اعلام شد که ابلاغیه بازنشستگی شما آمده است و باید به امور اداری برای انجام امور تشریفات مراجعه کنید. اینکار بدون هیچگونه آمادگی قبلی بوده و به یکباره اسامی ۹ نفر را اعلام کردند.”

صفاوردی افزود: “در دو سه سال گذشته بر اساس سیاست ریاست جدید دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد، بیش از ۱۵ نفر افراد خارج از دانشکده که حق‌ التدریسی بودند به دانشگاه می‌ آمدند و بعضا دروس تخصصی ما را به آن‌ ها می‌دادند و با اظهار علنی رییس دانشکده که تدریس باید توسط افراد انقلابی انجام شود، ما در چند ترم اخیر شاهد یک پاکسازی نرم در دانشکده بودیم.”

خانم صفاوردی ادامه داد: “ما ۹ نفر استادی که حکم بازنشستگی اجباری‌ مان را به بهانه سن بازنشستگی تامین اجتماعی ابلاغ کرده ‌اند، بار‌ها و بار‌ها مورد تهمت قرار گرفتیم که ضد انقلاب هستیم و عدم لحاظ حق‌ التدریس در ترم جاری برای ما را نیز با همین ادله توجیه کردند.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...