Translate

۱۴۰۱ بهمن ۱۳, پنجشنبه

تفهیم اتهام سه خبرنگار به دلیل رسانه ای کردن پرونده تعرض مربی فوتبال به ۱۵ کودک


 دادستان عمومی و انقلاب مشهد، از تفهیم اتهام سه خبرنگار که پرونده تعرض مربی فوتبال به پانزده کودک را رسانه ای کرده بودند، خبر داد. به گفته وی، در همین راستا یک تن از مسئولان اداره ورزش مشهد نیز پس از تفهیم اتهام، روانه زندان شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فرارو، سه خبرنگار که پرونده تعرض مربی فوتبال به پانزده کودک را رسانه ای کرده بودند، در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تفهیم اتهام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد، با اعلام این خبر مدعی شد: این خبرنگاران “بدون مستندات قانونی” و قبل از اثبات جرم توسط مرجع قضایی، اقدام به انتشار مطالبی کردند که “منجر به تشویش اذهان عمومی شد.”

محمد حسین درودی افزود: “همچنین یکی از مسئولان اداره ورزش مشهد در پرونده مدرسه فوتبال تفهیم اتهام و با قرار قانونی راهی زندان شد.”

این خبرنگاران چندی پیش با طرح شکایت مربی فوتبال بر علیه خود مواجه شدند.

حدود سه هفته پیش، خانواده ۱۵ کودک از یک مربی باشگاه فوتبال در مشهد به دلیل آنچه “تعرض به فرزندانشان” عنوان کرده بودند، شکایت کردند.

آنها همچنین در اعتراض به این موضوع، در مقابل ساختمان هیات فوتبال خراسان رضوی دست به تجمع زدند که نهایتا پرونده ای در این خصوص در مراجع قضایی مشهد گشوده شد.

در پی شکایت خانواده های نگران، خبرگزاری های رسمی از احضار مسئولان اداره ورزش استان خراسا‌ن رضوی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد خبر دادند.

با این وجود، دادستان مشهد در این رابطه مدعی شده است: «در مدارک و مستندات ارائه شده به دادسرا، تاکنون فرد یا افرادی مدعی تعرض جنسی نشده‌ ا‌ند و شکایتی تاکنون از سوی والدین بازیکنان در این خصوص در دستگاه قضایی مطرح نشده است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...