Translate

۱۴۰۱ بهمن ۱۵, شنبه

فقدان ایمنی کار؛ مرگ و مصدومیت ۶ کارگر در شهرهای مختلف


 – در سایه فقدان ایمنی و شرایط نامناسب کار، یک کارگر در بروجن و چهار راهدار در چهارمحال بختیاری طی حوادثی مصدوم شدند. همچنین خدمتگزار مدرسه ای در ملایر که پیشتر دچار مصدومیت شده بود، در پی شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، یک کارگر در شهرک صنعتی بروجن طی حادثه ای مصدوم شد.

بر اساس این گزارش، یک اتاقک که به محلی برای نگهبانی و استراحت کارگران تبدیل شده بود، بر اثر نشت سیلندر گاز مایع طعمه حریق شد و یک کارگر در این حادثه مصدوم شد.

مصدومیت چهار راهدار در چهارمحال بختیاری

به گزارش ایلنا، بر اثر بارش برف که از روز گذشته در برخی از مناطق استان چهار محال بختیاری آغاز شده است، چهار راهدار حین کار در گردنه‌های «تاراز» و «شاه منصوری» بر اثر سقوط بهمن گرفتار شدند که توسط گروه‌های امدادی نجات پیدا کردند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان چهار محال بختیاری در این خصوص گفت: “سه راهدار در بهمن گردنه تازار شهرستان کوهرنگ و یک نفر هم در گردنه شاه‌منصوری در حادثه سقوط بهمن گرفتار شده بودند که وضعیت جسمی سه راهدار اولی مساعد و راهدار چهارم به بیمارستان منتقل شد.”

مرگ یک خدمتگزار مدرسه در ملایر

به گزارش ایسنا، روز گذشته سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱، خدمتگزار دبیرستان علامه حلی ملایر که پیشتر طی حادثه ای دچار سوختگی شده بود، جان خود را از دست داد.

هویت وی، “سعید بازیار، متولد ۲۰ اسفندماه سال ۵۵، با ۱۰ سال سابقه کار” گزارش شده است.

روز سه شنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱، این خدمتگذار بر اثر نشت گاز شهری و انفجار در نمازخانه یکی از مدارس ملایر دچار ۶۰ درصد سوختگی شد و در بیمارستان سوانح سوختگی کرمانشاه بستری شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...