Translate

۱۴۰۱ بهمن ۱۵, شنبه

معوقات مزدی و بیمه ای کارگران شهرداری ایرانشهر


  کارگران شهرداری ایرانشهر از عدم پرداخت ۷ ماه دستمزد و بیمه خود خبر دادند. عیدی و اضافه کاری این کارگران نیز پرداخت نشده و آنها منتظر دریافت مطالبات خود هستند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، پاکبان ایرانشهر ۷ ماه دستمزد و بیمه پرداخت نشده دارند، عیدی و حقوق اضافه کاری آنها نیز پرداخت نشده است.

به گفته اسماعیل یکی از این کارگران، “۸ ساعت کار می‌کنیم. قرارداد ۶ ماهه با شهرداری داریم. بیمه داریم ولی حق بیمه‌ها سر موقع پرداخت نمی‌شود و وقتی برای درد و بیماری، به بیمارستان و درمانگاه می‌رویم، می‌گویند بیمه‌ شما قطع است.”

این کارگر در ادامه افزود: “وقتی بابت طلب حقوقمان جلوی ساختمان شهرداری می‌ ایستیم، می‌گویند شما شورشگرید و برای شورش آمده‌اید و مامور حراست میفرستند که ما را دستگیر کند و هرچه می‌گوییم ما برای حقوق‌مان آمده‌ایم انگار آن لحظه، همه شنوایی شان را از دست می‌دهند.”

لازم به ذکر است حقوق مهرماه این کارگران در اول بهمن ماه و حقوق شهریور ماه کارمندان شهردای و آتش نشان های این شهر چند روز قبل پرداخت شده و حدود ۷۰۰ تن از این کارگران از شهرداری طلبکار هستند. همچنین این کارگران علیرغم اضافه کاری های متعدد تاکنون موفق به دریافت حقوق اضافه کاری خود نشدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...