Translate

۱۴۰۱ بهمن ۳۰, یکشنبه

فقدان ایمنی کار؛ مرگ و مصدومیت دو کارگر از جمله یک کودک کار در خمینی شهر


  در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار دو کارگر در خمینی شهر دچار حادثه شدند. در این حادثه یک کودک کار ۱۷ ساله جان خود را از دست داد و کارگر دیگر نیز دچار مصدومیت شد. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، در پی ریزش بخشی از دیوار گلی یک تعمیرگاه در شهرستان خمینی شهر، یک کوک کار ۱۷ ساله جان باخت و یک کارگر دیگر نیز دچار مصدومیت شد.

مهدی مرادیان، مدیر عامل آتش نشانی خمینی شهر در این خصوص گفت: “دو کارگری که در این حادثه دچار حادثه شده‌اند از اهالی خمینی شهر هستند. تنها کارگر مصدوم این حادثه که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود از زیر آوار رهاسازی شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و هم‌اکنون تحت مراقبت پزشکی است.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قانون موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مصوب 30/05/1386با اصلاحات و الحاقات بعدي

  ماده واحده موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مشتمل بر يك مقدمه و سيزده ماده به شرح پيوست تصويب و ...