Translate

۱۴۰۱ بهمن ۲۸, جمعه

فقدان ایمنی کار؛ مرگ و مصدومیت دو کارگر در مشهد و دماوند


 – در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، دو کارگر در مشهد و دماوند در حین کار دچار حادثه شدند. طی این حوادث، یک کارگر ساختمانی جان خود را از دست داد و کارگر دیگر مصدوم شد. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، یک کارگر میانسال حین کار در یک ساختمان در حال احداث در خیابان امام رضا مشهد، جان خود را از دست داد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد در این خصوص گفت: “پس از اعلام این حادثه با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی چهل و پنج ساله در حال جا به جا کردن گچ های پیش ساخته با دستگاه بالابر به طبقات بالا بوده که تعدادی از آنها روی سر این کارگر ریزش کرده بود.”

دهقانی افزود: “در این حادثه کارگر میانسال به طبقه پایین سقوط کرد و به علت ضربه وارده بر سر، جان خود را از دست داد. در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.”

مصدومیت یک کارگر در دماوند

به گزارش شرق، در تاریخ بیست و یک بهمن ماه ۱۴۰۱، یک کارگر به داخل چاه بیست متری سقوط کرد و دچار مصدومیت شد.

سخنگو و معاون اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر دماوند در این خصوص گفت: “با حضور عوامل آتشنشانی و آب و فاضلاب و اورژانس فرد سقوط کرده با سن بیست و پنج ساله تبعه کشور افغانستان از داخل نجات پیدا کرد؛ فرد حادثه دیده از ناحیه پا دچار جراحت شد که توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ منتقل گردید.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قانون موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مصوب 30/05/1386با اصلاحات و الحاقات بعدي

  ماده واحده موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مشتمل بر يك مقدمه و سيزده ماده به شرح پيوست تصويب و ...