Translate

۱۴۰۱ اسفند ۲۴, چهارشنبه

بازداشت هیوا عزیزپور در سقز توسط نیروهای امنیتی


 

روز پنجشنبه هجدهم اسفند ماه، هیوا عزیزپور شهروند ساکن سقز توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کولبرنیوز، روز پنجشنبه هجدهم اسفند ماه ۱۴۰۱، یک شهروند در سقز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

هویت وی، “هیوا عزیزپور، ورزشکار و ساکن سقز” گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، بازداشت این شهروند توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی اش صورت گرفته و ماموران حین بازداشت، منزل وی را مورد تفتیش قرار داده و برخی از وسایل شخصی متعلق به او را ضبط کردند.

ممکن است بازداشت آقای عزیزپور در رابطه با تجمعات هفته گذشته معلمان شهر سقز در اعتراض به مسمومیت‌ های سریالی دانش‌آموزان که در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، باشد.

 

سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس کشور از ماه های اخیر آغاز و کماکان نیز ادامه دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، مسمومیت دانش آموزان در مدارس را “عمدی” عنوان کرد و معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در این خصوص گفت: “این اقدامات توسط برخی از افراد با هدف تعطیلی تمامی مدارس، به خصوص مدارس دخترانه صورت گرفته است.”

محمد تقی فاضل میبدی، استاد دانشگاه و حوزه “جریان های مذهبی” را مسئول مسمومیت های سریالی دانش آموزان در مدارس عنوان کرد و دادستان کل کشور هم گفته بود که احتمالا این اتفاقات “عمدی” است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قانون موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مصوب 30/05/1386با اصلاحات و الحاقات بعدي

  ماده واحده موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مشتمل بر يك مقدمه و سيزده ماده به شرح پيوست تصويب و ...