Translate

۱۴۰۲ مهر ۶, پنجشنبه

زمان و شعبه جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی یراحی تعیین شد


 جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز در تاریخ بیست و چهارم مهرماه، توسط شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زمان و شعبه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی یراحی تعیین شد.

مصطفی نیلی، وکیل مدافع آقای یراحی در این خصوص اعلام کرد: “مورخ بیست و چهارم مهرماه، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آقای یراحی در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد.”

وکیل مدافع آقای یراحی چندی پیش با اشاره به اینکه پرونده وی به شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری ارجاع داده شده است، نوشت: “در کیفرخواست صادره ایشان به فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشویق مردم به فساد، ساخت و انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی و ترغیب و تحریک افراد به جرایم منافی عفت از طریق سامانه های رایانه ای متهم شده اند”.

مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز در تاریخ ششم شهریورماه امسال، در پی انتشار ترانه موسوم به “روسریتو” با دستور دادستان تهران بازداشت و سپس به زندان اوین منتقل شد.

روز یکشنبه دوازدهم شهریورماه، جلسه بازپرسی مهدی یراحی در دادسرای امنیت اخلاقی ناحیه ۳۸ تهران برگزار شد.

لازم به ذکر است، پیشتر این خواننده به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، با حکم دادستانی عمومی تهران “ممنوع المعامله” شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قانون موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مصوب 30/05/1386با اصلاحات و الحاقات بعدي

  ماده واحده موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مشتمل بر يك مقدمه و سيزده ماده به شرح پيوست تصويب و ...