Translate

۱۴۰۳ تیر ۳۰, شنبه

بیش از ۱۴۰ روز بلاتکلیفی؛ تداوم بازداشت رامین حائری در زندان وکیل آباد مشهد


  جواد (رامین) حائری، متهم سیاسی علیرغم گذشت بیش از صد و چهل روز از زمان دستگیری، بدون رعایت اصل تفکیک جرایم کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان وکیل آباد مشهد بسر میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، جواد (رامین) حائری کماکان در بازداشت بسر میبرد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این متهم سیاسی ضمن تایید این خبر به هرانا گفت: “آقای حائری با گذشت ۱۴۳ روز از زمان دستگیری، کماکان بدون رعایت اصل تفکیک جرایم در کنار زندانیان جرایم خشن در بند پنج زندان وکیل آباد مشهد در بلاتکلیفی بسر میبرد. او پیشتر از بابت اتهاماتی از جمله توهین به رهبری، تبلیغ علیه نظام و تشویش اذهان عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مورد تفهیم اتهام قرار گرفته، اما تاکنون دادگاهی برای او تشکیل نشده است.”

جواد (رامین) حائری در تاریخ نهم اسفند ۱۴۰۲، توسط ماموران اداره اطلاعات در منزل شخصی خود در مشهد بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات این شهر منتقل شد.

وی نهایتا در تاریخ هشتم فروردین ماه سال جاری به زندان وکیل آباد مشهد منتقل شد.

پیشتر یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این متهم سیاسی به هرانا گفته بود: “علیرغم تامین وثیقه تعیین شده، مسئولین شعبه ۹۰۶ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با آزادی او مخالفت میکنند.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سراوان؛ تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید

  روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه، یک سوختبر در شهرستان سراوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین ...