Translate

۱۴۰۱ دی ۹, جمعه

محمد صباحی جهت تحمل حبس راهی زندان بوکان شد


  روز دوشنبه ۵ دی ماه، محمد صباحی، شهروند اهل بوکان جهت اجرای حکم حبس به زندان این شهرستان منتقل شد. آقای صباحی پیشتر توسط دادگاه کیفری پیرانشهر به ۶ ماه حبس محکوم شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، روز دوشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۱، محمد صباحی جهت اجرای حکم حبس به زندان بوکان منتقل شد.

براساس این گزارش، آقای صباحی در تاریخ ۲۲ خردادماه سال جاری، توسط دادگاه کیفری دو پیرانشهر به اتهام “عضویت در جمعیت‌ های معارض کشور” محاکمه و در تاریخ ۲۹ مردادماه سال جاری، حکم ۶ ماه حبس به وی ابلاغ شد.

محمد صباحی در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. ماموران در زمان دستگیری برخی از لوازم شخصی وی از جمله کامپیوتر، تلفن همراه و دستگاه پرینت او را ضبط کرده و با خود بردند. وی نخست به بازداشتگاه یکی از نهادهای امنیتی در ارومیه منتقل شده و با اتمام مراحل بازجویی به زندان نقده منتقل شد. او نهایتا با تودیع قرار وثیقه از این زندان آزاد شده بود.

آقای صباحی، فرزند رحمان و اهل روستای حسن آباد از توابع بوکان است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قانون موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مصوب 30/05/1386با اصلاحات و الحاقات بعدي

  ماده واحده موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مشتمل بر يك مقدمه و سيزده ماده به شرح پيوست تصويب و ...