Translate

۱۴۰۱ بهمن ۲۳, یکشنبه

خشایار سفیدی به منع از تحصیل محکوم شد


 خشایار سفیدی، دانشجوی دانشگاه هنر تهران توسط کمیته‌ انضباطی این دانشگاه به یک ترم منع موقت از تحصیل با احتساب در سنوات محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از شوراهای صنفی دانشجویان کشور، خشایار سفیدی، دانشجوی دانشگاه هنر تهران به منع موقت از تحصیل محکوم شد.

در حکم صادره توسط کمیته‌ انضباطی، این دانشجوی رشته موسیقی به اتهام ایجاد اختلال، وقفه با مزاحمت در نظم خوابگاه و یا دانشگاه به یک ترم منع موقت از تحصیل با احتساب در سنوات محکوم شده است.

در این گزارش به نقل از این دانشجوی رشته موسیقی آمده است: “در جلسه‌ی کمیته‌ی انضباطی علی‌رغم تماس و دعوت دانشگاه و معطل شدن یک ساعت پشت در جلسه، بنده رو به داخل راه ندادند و مانع از حضورم در جلسه برای دفاع از خودم شدند.”

آقای سفیدی افزود: “این حکم ۲۱ آبان صادر شده ولی اواخر آذر به من تحویل دادند. علی رغم اینکه کل ترم پیش ممنوع الورود بودم، قصد دارند حکمم را ترم بعد اجراکنند‌. یعنی عملا میشود دو ترم”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قانون موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مصوب 30/05/1386با اصلاحات و الحاقات بعدي

  ماده واحده موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مشتمل بر يك مقدمه و سيزده ماده به شرح پيوست تصويب و ...