Translate

۱۴۰۱ دی ۹, جمعه

بانه؛ صدور ۵ سال حبس برای سه شهروند همزمان با تعیین زمان رسیدگی به اتهامات سه تن دیگر


 فواد فاروقی، پروین عبدالله‌ پناه و افشین رشیدی، شهروندان اهل بانه توسط دادگاه انقلاب این شهرستان مجموعا به ۵ سال حبس تعلیقی محکوم شدند. همچنین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عمر سلیمانی، سعید محمدی و فاتح مجیدی در تاریخ یک اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کولبر نیوز، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات شهروندان اهل بانه روز چهارشنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱، در دادگاه انقلاب این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، فواد فاروقی به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم و این حکم با احتساب ایام قبلی بازداشت (دو ماه) به دو سال حبس تعلیقی تبدیل شد. همچنین، پروین عبدالله‌ پناه، از بابت اتهام “اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام و تجمع غیرقانونی” به ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شده که با احتساب ایام قبلی بازداشت (دو ماه)، حکم صادره به دو سال حبس تعلیقی تبدیل شد. خانم عبدالله پناه باید ماهانه نیز خود را به اداره اطلاعات معرفی کند.

افشین رشیدی، فعال کارگری نیز ابتدا به ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شده و با احتساب ایام قبلی بازداشت (دو ماه) حکم صادره به یک سال حبس تعلیقی تبدیل شده است.

از سوی دیگر، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عمر سلیمانی، سعید محمدی و فاتح مجیدی در تاریخ یک اسفندماه برگزار خواهد شد.

این شهروندان روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و سپس به زندان بانه منتقل شده بودند. آنها نهایتا در تاریخ ۲۸ خردادماه با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قانون موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مصوب 30/05/1386با اصلاحات و الحاقات بعدي

  ماده واحده موافقت نامه فرهنگي بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري گينه كوناكري مشتمل بر يك مقدمه و سيزده ماده به شرح پيوست تصويب و ...